Hier kunt u al onze video's bekijken of onze brochures downloaden.

• Nick Tyler - Kingsplay Farming  in United Kingdom, 580 cows Nick Tyler - Kingsplay Farming in United Kingdom, 580 cows United Kingdom
    The last nine months since we had CowManager running. With CowManager we're using very very little hormone intervention. We're relying on the data coming from the tag and we've seen about a ten percent rise in preg rate, which is great.
  • Stowell Farms Stowell Farms United Kingdom
    Bryn Moore, Herd manager at Stowell Farm in the U.K. talks about and shows the cowmonitoring system CowManager.
  • WWS Brochure WWS Brochure United Kingdom
    The CowManger Brochure from WWS United Kingdom
  • Robert Mallet Robert Mallet United Kingdom
    Robert Mallet melkveehouder in Highworth (UK), 230 koeien
    CowManager klant Robert Mallett (United Kingdom) legt in deze video testimonial uit hoe hij CowManager gebruikt op zijn melkveebedrijf met 230 koeien. Hij vertelt dat deze investering zich in het eerste jaar zeker terug zal verdienen.
  • David Edwards David Edwards United Kingdom
    David Edwards melkveehouder in Monmouth (UK.)
    CowManager klant David Edwards (United Kingdom) vertelt waarom hij na advies van onze dealer World Wide Sires in CowManager heeft geinvesteerd.
  • Capel Farms Capel Farms United Kingdom
    Stephen Morse – Capel Farms, Carmathenshire (UK)