Hier kunt u al onze video's bekijken of onze brochures downloaden.

• Beter inzicht in voer- en transitiemanagement Beter inzicht in voer- en transitiemanagement Netherlands
    Het rantsoen van koeien heeft grote invloed op de prestaties van de veestapel. “Bovendien zorgt voer voor de helft van de kosten op het melkveebedrijf”, zegt Koen van Meurs, hoofd R&D bij CowManager. De vernieuwde module Voeding van het bedrijf helpt melkveehouders beter inzicht te krijgen in het voer- en transitiemanagement om pro-actiever, preventiever en nauwkeuriger te werken.
  • Product Animatie video Product Animatie video General, Netherlands
    Met CowManager heb je 24/7 controle over elke koe op je bedrijf. Met deze technologie beheer je niet alleen je koeien maar het totale succes van je melkveebedrijf! Bekijk onze Product Animatievideo en ontdek hoe jij kunt profiteren van onze koe monitoring oplossing.

• Melkveehouder Reijer den Hartog Melkveehouder Reijer den Hartog Netherlands
    Reijer den Hartog, melkveehouder uit Nederland, maakt al ruim 7 jaar gebruik van CowManager en vertrouwt blind op het systeem!
  • Familie den Hartog Familie den Hartog Netherlands
    Reijer den Hartog is melkveehouder in Kollum en melkt ongeveer 550 melkkoeien met bijbehorend jongvee. Zeven jaar geleden is hij begonnen met CowManager als een van de eerste gebruikers. “CowManager kwam uit een testfase en we waren meteen heel enthousiast, daarom hebben we het eigenlijk meteen voor alle koeien aangeschaft.”

Met het systeem heb je grip op je koeien en kun je veel tijd en arbeid besparen. “In ons geval betekent dat twee uur minder per dag door de stal lopen en observeren in verschillende stallen, wat ’s avonds bij het afvoeren heel veel meer rust geeft en zieke koeien, daar ben je veel eerder bij. Een koe die tien procent minder eet en misschien morgen ziek wordt pakken we vandaag al eruit”.

Ook leidt het gebruik van CowManager tot een langere levensduur van zijn koeien wat resulteert in een toename in het aantal 100.000 liter koeien. “We zitten nu al op 13 en de komende periode verwachten we per jaar toch wel drie a vier minimaal erbij”, vertelt Reijer.

Financieel gezien is CowManager een interessante keuze: “Wij maken gebruik van het CowManager abonnement. Het mooie daarvan is dat je per maand of per drie maanden mag betalen. Dus geen grote investering en je kunt meteen gebruik maken van de voordelen”.

Het stukje rust en controle wat CowManager brengt, wordt door veel veehouders beaamd. “Sinds dat wij CowManager gebruiken, heb ik eigenlijk heel veel tijd gekregen voor andere dingen, prettige dingen. We hebben ook een jong gezin wat ook veel tijd vraagt. Ik vind het erg prettig al ik ’s avonds met tien minuten in de stal klaar ben. Dat betekent voor mij, voer aanschuiven en ik weet dat het geregeld is. Zelfs als je met je bootje aan het varen bent kijk je op je iPhone en je weet dat het goed gaat”.
  • 'Wij wilden de eerste winnaar zijn van de Award' 'Wij wilden de eerste winnaar zijn van de Award' General, Netherlands
    CowManager is de trotse winnaar van de eerste editie van de Boerenbusiness Agribusiness Award in 2019. "Een erkenning voor ons harde werk", aldus CEO Guus Oostveen. Het bedrijf is het afgelopen jaar niet stil blijven staan, innovatie staat bij CowManager hoog in het vaandel.
    Cor en Jaco Veldhuisen uit Nigtevecht (Utr.) 130 Melkkoeien.

Ik ben van 430 dagen tussenkalftijd gezakt naar 390.

Dat is helemaal toe te schrijven aan sensoren.
  • Dick Laan Dick Laan Netherlands
    Dick and Hetty Laan, The Netherlands
  • 90 dagen trial - Seeing is believing 90 dagen trial - Seeing is believing Netherlands
    Wij, als CowManager, zijn erg overtuigd over ons koemonitorings systeem, en willen klanten graag de kans te geven om CowManager zelf uit te proberen voor 90 dagen. Want zien is geloven.
  • Agrovision Agrovision Netherlands
    De CowManager brochure voor Nederland van Agrovision
  • Familie Beker Familie Beker Netherlands
    Fam. Beker uit Brummen
    Kijk hoe het gezinsbedrijf Beker uit Brummen met 230 melkkoeien en 120 stuks jongvee CowManager volledig heeft geïmplementeerd in hun bedrijf.
  • Familie Wijers Familie Wijers Netherlands
    Fam. Wijers uit Voorst (NL), 200 koeien
    Kijk hoe het gezinsbedrijf Wijers uit Voorst met 200 koeien CowManager volledig heeft geïmplementeerd in hun bedrijf.