• 'Wij wilden de eerste winnaar zijn van de Award' 'Wij wilden de eerste winnaar zijn van de Award' General, Netherlands
    CowManager is de trotse winnaar van de eerste editie van de Boerenbusiness Agribusiness Award in 2019. "Een erkenning voor ons harde werk", aldus CEO Guus Oostveen. Het bedrijf is het afgelopen jaar niet stil blijven staan, innovatie staat bij CowManager hoog in het vaandel.
  • Big data platform Big data platform General
    CowManager introduces Fertility Insights and sets next steps towards big data platform
    Ray Nebel, VP Technical Service Programs at Select Sires Inc (the leading dairy and beef genetics companies in the world and dealer of CowManager in the United States) explains Fertility Insights is the next level of monitoring with CowManager.
    Find my Cow How it Work
  • CowManager App CowManager App General
    The new CowManager App:
    - Low battery usage
    - Search for specific cows
    - Detailed cow information
  • Network Analyzer Network Analyzer General
    CowManager Network Analyzer App
    How to use the CowManager Network Analyzer App on your Android Smartphone. For optimal router configuration.
  • Find my Cow easy Find my Cow easy General
    Save time with easy to use cow locator